Løgumkloster og Omegns Gymnastikforening

Foreningsinfo

Løgumkloster og Omegns Gymnastikforening er en del af Danske Gymnastik & Idrætsforeninger.

Danske Gymnastik- og Idrætsforeninger skaber idræt og videnskurser for foreningerne udfra en holdning om, at idræt skal være sundt og tilpas udfordrende for den enkelte.
DGI er hovedorganisation for 5.000 lokale foreninger, der tæller 1,3 millioner idrætsudøvere. Fundamentet er 16 landsdelsforeninger, der optager lokale idrætsforeninger som medlemmer.

Aktiviteterne i DGI er kendetegnet af fællesskabet og glæden ved idræt, og at alle uanset forudsætninger kan være med.

DGI lægger vægt på, at aktivitet handler om andet end at spille til mål. Behovet for at få sig rørt – at dyrke idræt – er drivkraften, men samværet og det sociale fællesskab er mindst lige så vigtigt.

Formålsparagraf:
Danske Gymnastik- og Idrætsforeninger vil styrke de frivillige foreninger som ramme om idræt med vægt på fællesskab, udfordring og sundhed for at fremme foreningslivets folkeoplysende kvaliteter.

Politik for euforiserende stoffer og alkohol.doc (32.9 Kb)
Politik for samvær mellem børn og voksne.doc (34.5 Kb)
Privatlivspolitik for LOG.docx (0.1 Mb)
Vedtægter.docx (0.1 Mb)